Brev:
Vores datter vågner om natten - 7 mdr.
19. juni 2012
Alder:
7 mdr.
Vores datter vågner om natten - 7 mdr.
Kære Helen,
Vores datter på 7 1/2 måned vågner om natten og skal have mad.
Vi giver hende vælling inden hun skal sove og så giver vi hende en natflaske inden vi går i seng. Alligevel vågner hun en gang om natten og skal have mad.
Det er meget forskelligt hvor meget hun spiser i løbet af dagen. Syntes dog hun spiser godt de fleste dage.
Er det for tidligt at vænne hende af med at få mad om natten?
Hvis det ikke er det, hvordan kan vi så vænne hende af med at få mad om natten?
Med venlig hilsen
Matilde